Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) alkotó: Frederick Gordon (after) Crosby

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho)

(In the 1924 Grand Prix Ascari's Alfa Romeo led the race almost to the finish, only to lose because the engine would not restart after a pit stop (colour litho))


Frederick Gordon (after) Crosby

€ 146.34
Enthält 27% MwSt.
   Művészeti lenyomat konfigurálása
Keltezés nélküli  ·  colour lithograph  ·  Kép azonosítója: 1317389

Nem minősített művészek

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) · Frederick Gordon (after) Crosby
Private Collection / Bridgeman Images / Look and Learn
AR/3D   Megtekintés 3D-ben/AR zu Favoriten hinzufügen   Hozzáadás kedvencekhez    Falszín kiválasztása    Festmény megtekintése egy helyiségben
0 Vélemények

Művészeti lenyomat konfigurálása

Képkeret

Anyag & Vakráma

Üveg & Paszpartu

Egyebek & Extra kiegészítők

 Konfiguráció mentése / összehasonlítása
Preview Icon

Összegzés

Gemälde
Veredelung
Keilrahmen
Museumslizenz

€ 146.34
(inkl. 20% MwSt)
   Kosárba helyezés

Bildschärfe: PERFEKT

Ha módosítani szeretné a fényerőt és a színt, vagy a kép egyedi kivágását szeretné elvégezni, örömmel végezzük el ezeket a változtatásokat további költségek nélkül. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Frederick Gordon (after) Crosby

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) Történelmi baleset a White House Cornernél a Le Mans-i 24 órás versenyen. A baleset után az egyik megrongálódott Bentley folytatta a győzelmet (színes litho) Bablot a 3 literes Delage No 10-et vezetve Boillot Peugeot-ját üldözi az 1911-es Boulogne-i Voiturette versenyen (színes litó) A repülőmotoros 12 hengeres Sunbeam, amelyet K Lee Guinness tett híressé Brooklandsban, és 1922 leggyorsabb autója (színes litho) Lautenschlager a német Mercedesszel és Boillot a francia Peugeot-val az 1914-es Nagydíj alatti nagy küzdelmében (színes litó) Sir Henry Segrave megszerezte az első brit győzelmet egy Grand Prix-n a kétliteres Sunbeammel a Tours-pályán (színes litó) Egy brit pilóta, Charles Jarrott megnyeri az 1902-es Circuit des Ardennes-t a híres "70" Panharddal (színes litó) Fournier a 4-es Mors-szal az 1901-es Párizs-Berlin versenyen, azon kevesek egyike, ahol a nap vezető márkáját, a Panhardot megverték (színes litó) A híres "200" Darracq, amellyel Sir Algernon Guinness, Bart 120 mph-t ért el 1908-ban (színes litho) Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho) Ott a Richard-Brasier-vel, megnyerve az 1905-ös Gordon Bennett franciaországi versenyt (színes litho) Az egyik sikeres Lorraine-Dietrich autó, amely a bokszban tölti fel az éjszakai futást a Le Mans-i 24 órás versenyen (színes litho) Amerika első sikerét a nagydíjon akkor érte el, amikor Jimmy Murphy Duesenbergje 1921-ben Le Mans-ban sikeres volt (színes litó) 1907-ben az S F Edge, aki egykezes Napier-t vezet, 24 órán keresztül 60 mérföld/órás sebességet tudott tartani, ami az első rekord az új brooklandsi pályán (színes litho) Olaszország bajnoka, Felice Nazzaro és a Fiat megnyerte az 1907-es Targa Floriót, a kombináció korábban megnyerte a Grand Prix-t és a Kaiserpreis-t (színes litó)
Ismerje meg Frederick Gordon (after) Crosby további műveit

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Frederick Gordon (after) Crosby

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) Történelmi baleset a White House Cornernél a Le Mans-i 24 órás versenyen. A baleset után az egyik megrongálódott Bentley folytatta a győzelmet (színes litho) Bablot a 3 literes Delage No 10-et vezetve Boillot Peugeot-ját üldözi az 1911-es Boulogne-i Voiturette versenyen (színes litó) A repülőmotoros 12 hengeres Sunbeam, amelyet K Lee Guinness tett híressé Brooklandsban, és 1922 leggyorsabb autója (színes litho) Lautenschlager a német Mercedesszel és Boillot a francia Peugeot-val az 1914-es Nagydíj alatti nagy küzdelmében (színes litó) Sir Henry Segrave megszerezte az első brit győzelmet egy Grand Prix-n a kétliteres Sunbeammel a Tours-pályán (színes litó) Egy brit pilóta, Charles Jarrott megnyeri az 1902-es Circuit des Ardennes-t a híres "70" Panharddal (színes litó) Fournier a 4-es Mors-szal az 1901-es Párizs-Berlin versenyen, azon kevesek egyike, ahol a nap vezető márkáját, a Panhardot megverték (színes litó) A híres "200" Darracq, amellyel Sir Algernon Guinness, Bart 120 mph-t ért el 1908-ban (színes litho) Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho) Ott a Richard-Brasier-vel, megnyerve az 1905-ös Gordon Bennett franciaországi versenyt (színes litho) Az egyik sikeres Lorraine-Dietrich autó, amely a bokszban tölti fel az éjszakai futást a Le Mans-i 24 órás versenyen (színes litho) Amerika első sikerét a nagydíjon akkor érte el, amikor Jimmy Murphy Duesenbergje 1921-ben Le Mans-ban sikeres volt (színes litó) 1907-ben az S F Edge, aki egykezes Napier-t vezet, 24 órán keresztül 60 mérföld/órás sebességet tudott tartani, ami az első rekord az új brooklandsi pályán (színes litho) Olaszország bajnoka, Felice Nazzaro és a Fiat megnyerte az 1907-es Targa Floriót, a kombináció korábban megnyerte a Grand Prix-t és a Kaiserpreis-t (színes litó)
Ismerje meg Frederick Gordon (after) Crosby további műveit

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Téli táj korcsolyázókkal és madárcsapdával, 1565 Bajor Erzsébet (1837-98), osztrák császárné, Ferenc József osztrák császár (1830-1916) felesége Jeanne of Arc, 1865 Piri Reis világtérkép, 1513 A Giverny-i kert, 1900 Micsoda szabadság! 1903 A Jacob étterem terasza az Elba-parti Nienstedtenben Házak Münchenben, 1908 (olaj, karton) Két férfi szemlélődik a Holdon A hinta A Grammont Imádkozó kezek A vadnyúl plakát, 1899 A bábjátékos keze, 1929 Feljutás a mennyei paradicsomba
További műalkotások megjelenítése

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Téli táj korcsolyázókkal és madárcsapdával, 1565 Bajor Erzsébet (1837-98), osztrák császárné, Ferenc József osztrák császár (1830-1916) felesége Jeanne of Arc, 1865 Piri Reis világtérkép, 1513 A Giverny-i kert, 1900 Micsoda szabadság! 1903 A Jacob étterem terasza az Elba-parti Nienstedtenben Házak Münchenben, 1908 (olaj, karton) Két férfi szemlélődik a Holdon A hinta A Grammont Imádkozó kezek A vadnyúl plakát, 1899 A bábjátékos keze, 1929 Feljutás a mennyei paradicsomba
További műalkotások megjelenítése


Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard
Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard


               


Meisterdrucke 2707 Bewertungen auf ProvenExpert.com

(c) 2025 meisterdrucke.hu