Az osztrák Alpok fenséges hegyei veszik körül.rnSimon Hafele 1985-ben született Nyugat-Tirolban, ahol a festői szépségű táj ihlette meg.rna természet elemi elemeinek festői szépsége. Gyermekként nem tudottrnnem tudta levenni a kezét a színes ceruzákról, és ezt a szenvedélyét is folytattarnamelyet akkor is folytatott, amikor 4 évig az Elbigenalp faragóiskolába járt.rnűzött. Ott felfedezhette művészi útját, és Simon képes voltrnsaját sorsát - követni fogja lelke hívását, és a művészetének szenteli arnéletét a művészetnek szenteli. Miután beutazta Indiát, Kambodzsát,rnNepálon, Thaiföldön és Laoszban, Simon magával hozta azt a fajta ihletet, amirnamely döntő fontosságúnak bizonyult a fejlődése szempontjából. Számosrnkísérletezés a különböző színekkel és fényekkel megelőzte a művészetét.rnegyedi stílusát - egy olyan képi nyelvet, amely (még mindig) a köztes, a kettő közöttit hangsúlyozza.rna (még) nem létező világok transzcendens élményét lenyűgözővé teszi.rnvilágító, gyakran fluoreszkáló színekkel megfestett, és összetéveszthetetlenülrnfélreérthetetlen nyomot hagy a felismerésnek. Simon "látomásos pszichedelikus művészete" olyan gyakorlat, amelyben a művész feltárja lelkét és megosztja a nem evilági valóságba való betekintését.rnegy nem evilági valóságba. Simon festményein a vibráló színek a művészrnszínek tükrözik a művész vágyát a színességre az élet minden területén.rnamit aztán a néző számára egy meghívássá alakít át, hogy belépjen más világokba és más világokba.rnmás birodalmakba és túlvilági dimenziókba. Az ő rejtélyesrnművének rejtélye az érzelmek iránti elkötelezettségében mutatkozik meg: mint az életben - a szerelem, mindenek anyja...rnaz élet - a szerelem, minden érzelem anyja - minden, amit a nézőrnminden, amire a nézőnek szüksége van ahhoz, hogy megfejtse a lehengerlő jeleneteket SimonrnSimon festményeinek elsöprő jeleneteinek megfejtéséhez. Művei felemésztik a nézőt, és gyengédséget nyújtanak.rna műalkotás és a néző közötti kapcsolatot, amelyben elveszik, elkalandozik a képekben.rnmultiverzumokban, és ugyanakkor visszaúsznak a jelen pillanatba.rnpillanatba, hogy aztán további utakat találjanak az élet lényegéhez: az igazsághoz.rnaz igazság.
Az osztrák Alpok fenséges hegyei veszik körül.rnSimon Hafele 1985-ben született Nyugat-Tirolban, ahol a festői szépségű táj ihlette meg.rna természet elemi elemeinek festői szépsége. Gyermekként nem tudottrnnem tudta levenni a kezét a színes ceruzákról, és ezt a szenvedélyét is folytattarnamelyet akkor is folytatott, amikor 4 évig az Elbigenalp faragóiskolába járt.rnűzött. Ott felfedezhette művészi útját, és Simon képes voltrnsaját sorsát - követni fogja lelke hívását, és a művészetének szenteli arnéletét a művészetnek szenteli. Miután beutazta Indiát, Kambodzsát,rnNepálon, Thaiföldön és Laoszban, Simon magával hozta azt a fajta ihletet, amirnamely döntő fontosságúnak bizonyult a fejlődése szempontjából. Számosrnkísérletezés a különböző színekkel és fényekkel megelőzte a művészetét.rnegyedi stílusát - egy olyan képi nyelvet, amely (még mindig) a köztes, a kettő közöttit hangsúlyozza.rna (még) nem létező világok transzcendens élményét lenyűgözővé teszi.rnvilágító, gyakran fluoreszkáló színekkel megfestett, és összetéveszthetetlenülrnfélreérthetetlen nyomot hagy a felismerésnek. Simon "látomásos pszichedelikus művészete" olyan gyakorlat, amelyben a művész feltárja lelkét és megosztja a nem evilági valóságba való betekintését.rnegy nem evilági valóságba. Simon festményein a vibráló színek a művészrnszínek tükrözik a művész vágyát a színességre az élet minden területén.rnamit aztán a néző számára egy meghívássá alakít át, hogy belépjen más világokba és más világokba.rnmás birodalmakba és túlvilági dimenziókba. Az ő rejtélyesrnművének rejtélye az érzelmek iránti elkötelezettségében mutatkozik meg: mint az életben - a szerelem, mindenek anyja...rnaz élet - a szerelem, minden érzelem anyja - minden, amit a nézőrnminden, amire a nézőnek szüksége van ahhoz, hogy megfejtse a lehengerlő jeleneteket SimonrnSimon festményeinek elsöprő jeleneteinek megfejtéséhez. Művei felemésztik a nézőt, és gyengédséget nyújtanak.rna műalkotás és a néző közötti kapcsolatot, amelyben elveszik, elkalandozik a képekben.rnmultiverzumokban, és ugyanakkor visszaúsznak a jelen pillanatba.rnpillanatba, hogy aztán további utakat találjanak az élet lényegéhez: az igazsághoz.rnaz igazság.
Oldal 1 / 1