 
    
    
 
                         
            
            
            Mavet, digitális művész, akit mindig is érdekeltek a vizuális művészetek, diplomát szerzett arna nápolyi "Federico II" Egyetemen végzett építészmérnökként.rnKezdettől fogva ötvözi tervezői tevékenységét az alkotói tevékenységgel.rnfiguratív művészettel. Idővel a tevékenysége fejlődik, a hagyományosabbtólrnfiguratív kutatásoktól a digitális művészet felé. A mai napig az olasz színtéren ő az egyikrna legérdekesebb feltörekvő digitális művészek közé tartozik, a témáknak és arna létrehozott művek vizuális hatása miatt.rnMűvészetében, a digitális manipuláció hatásaként, hétköznapi képeket alakít átrnkorunk ikonikus ábrázolásaivá, a témákat vizsgálva.rntömegessé és személytelenné válik a kortárs ember a városainkban.rnProdukciójának stiláris jegye az elmosódott, a nagy felbontásúrnkép kontrasztja az alacsony felbontású, fókuszon kívüli képekkel.rnAz ő produkciója, nagyra értékelt és keresett, az érdeklődés és a kritikairna digitális művészet világának érdeklődése és kritikai figyelme egyre növekszik iránta.rna sorozatban reprodukálható (limitált és hitelesített) művek lehetőségével, a közelmúltbanrna művészeti piac érdeklődése is erősen megnőtt tevékenysége körül.rnMa Olaszországban számos kiállítás és digitális performansz van, amelyrnamelyeknek ő a főszereplője.
 
                        
            Mavet, digitális művész, akit mindig is érdekeltek a vizuális művészetek, diplomát szerzett arna nápolyi "Federico II" Egyetemen végzett építészmérnökként.rnKezdettől fogva ötvözi tervezői tevékenységét az alkotói tevékenységgel.rnfiguratív művészettel. Idővel a tevékenysége fejlődik, a hagyományosabbtólrnfiguratív kutatásoktól a digitális művészet felé. A mai napig az olasz színtéren ő az egyikrna legérdekesebb feltörekvő digitális művészek közé tartozik, a témáknak és arna létrehozott művek vizuális hatása miatt.rnMűvészetében, a digitális manipuláció hatásaként, hétköznapi képeket alakít átrnkorunk ikonikus ábrázolásaivá, a témákat vizsgálva.rntömegessé és személytelenné válik a kortárs ember a városainkban.rnProdukciójának stiláris jegye az elmosódott, a nagy felbontásúrnkép kontrasztja az alacsony felbontású, fókuszon kívüli képekkel.rnAz ő produkciója, nagyra értékelt és keresett, az érdeklődés és a kritikairna digitális művészet világának érdeklődése és kritikai figyelme egyre növekszik iránta.rna sorozatban reprodukálható (limitált és hitelesített) művek lehetőségével, a közelmúltbanrna művészeti piac érdeklődése is erősen megnőtt tevékenysége körül.rnMa Olaszországban számos kiállítás és digitális performansz van, amelyrnamelyeknek ő a főszereplője.
Oldal 1 / 1
 
             
             
             
            