Az évtizedek során, számos szakmai állomáson áthaladva "ács, építész, várostervező, grafikus, templomi orgonista, zeneszerző, ..." és még mindig ámulva az alkotás elsöprő lehetőségein. Digitális képek, amelyek középpontjában tájak és állatok kaleidoszkópos ábrázolása, valamint absztrakt fraktálstruktúrák állnak. "Mi különbözteti meg a művészt a dilettánstól?" - kérdezte Redon. "Csak a fájdalom, amit a művész érez. A dilettáns csak az élvezetet keresi." Nem csak a fájdalmat látom, hanem az örömöt, a csendes és a fékezhetetlen között, mint a hajtóerőt. Az évtizedek során számos szakmai pozíciót bejárva "ács, építész, várostervező, grafikus, templomi orgonista, zeneszerző, ...", és még mindig csodálkozik a kreativitás elsöprő lehetőségein. Digitális képek, amelyek középpontjában tájak és állatok kaleidoszkópos ábrázolása, valamint absztrakt fraktálstruktúrák állnak. "Mi különbözteti meg a művészt a dilettánstól?" - kérdezte Redon. "Csak a fájdalom, amit a művész érez. A dilettáns csak az élvezetet keresi." Nem csak a fájdalmat látom egyedül, hanem a hajtóerőként a csöndes, a fékezhetetlenségig csendes örömöt.
Az évtizedek során, számos szakmai állomáson áthaladva "ács, építész, várostervező, grafikus, templomi orgonista, zeneszerző, ..." és még mindig ámulva az alkotás elsöprő lehetőségein. Digitális képek, amelyek középpontjában tájak és állatok kaleidoszkópos ábrázolása, valamint absztrakt fraktálstruktúrák állnak. "Mi különbözteti meg a művészt a dilettánstól?" - kérdezte Redon. "Csak a fájdalom, amit a művész érez. A dilettáns csak az élvezetet keresi." Nem csak a fájdalmat látom, hanem az örömöt, a csendes és a fékezhetetlen között, mint a hajtóerőt. Az évtizedek során számos szakmai pozíciót bejárva "ács, építész, várostervező, grafikus, templomi orgonista, zeneszerző, ...", és még mindig csodálkozik a kreativitás elsöprő lehetőségein. Digitális képek, amelyek középpontjában tájak és állatok kaleidoszkópos ábrázolása, valamint absztrakt fraktálstruktúrák állnak. "Mi különbözteti meg a művészt a dilettánstól?" - kérdezte Redon. "Csak a fájdalom, amit a művész érez. A dilettáns csak az élvezetet keresi." Nem csak a fájdalmat látom egyedül, hanem a hajtóerőként a csöndes, a fékezhetetlenségig csendes örömöt.
Oldal 1 / 6