Charlie Millar a kortárs művészet széles skáláján dolgozik. A vászonra és papírra készült művek, kollázsok, csendéletek, figurális alkotások és installációk kortárs eseményekre, érzékenységre vagy a brit művész adott helyszínére reagálnak. Millar ezáltal párbeszédet folytat művei nézőjével, amely néha hízelgő, néha irritáló, néha provokatív, de mindig újszerű.
Millar Londonban tanult a Camberwell Művészeti Egyetemen. A neves intézmény művészeti és formatervezési főiskolaként tekint magára. A diákok a hagyományos kézművességgel foglalkozó műhelyekben is részt vehetnek. A tanfolyamok kínálatában a modern digitális technológiák, a klasszikus és a digitális nyomdatechnikák is szerepelnek. Miller itt kerül kapcsolatba a műfajokon átívelő munkamódszerekkel, és ez a művein is érezhető lesz.
Az egyetemi képzést hosszas külföldi tartózkodás követte. Miller elutazik Görögországba, felfedezi Malit, felfedezi a számára fontos dolgokat: Zene, hit és építészet. Ennek a fázisnak az akvarelljei erős érzelmeket közvetítenek, sűrítik a helyek struktúráit. Djenne sárépítészete, mint például a "Nagy Mecset" vagy a "Tawate-ház" finom, finom akvarellek, amelyek a helyzetet, a hely egyediségét és hangulatát ábrázolják. Miller továbbfejleszti a témát, elidegenítve az építészeteket, amelyek színes tömbökkel takarva háttérbe szorulnak. A hangulatot most absztrakt módon, színeken és formákon keresztül értelmezik. Két évet tölt Nairobiban, további kettőt Eritreában. Merész, absztrakt műveket készített, dús színsűrűséggel. Millar világos geometrikus formákkal és tömbökkel dolgozik; sikerül a fényterületeket finom könnyedséggel beépítenie. Szülőhelyén, Londonban a művész a kollázsoknak szenteli magát, rajzok töredékeit, szövegfoszlányokat, gyöngyöket és zsinórokat összekapcsolva izgalmas táblákat hoz létre. Canterbury tiszteletre méltó székesegyházának keleti kriptájában Millar 308 átlátszó gyantatéglából készült padlóburkolatot helyez el: "All Flesh is Grass". Ezeket a téglákat a művész maga önti. Hétköznapi tárgyakat, építési törmeléket, port, ceruzákat, keresztelemeket, szimbólumokat, növényi magvakat, múltbéli utazások emlékeit, festményeinek képeit használja. Minden egyes tégla egy-egy különböző elemet tartalmaz, amelyet az idők során gyantában tartósítottak, és egyedi tárggyá alakítottak.
Millar interdiszciplináris művészet alkotója, kertjében méheket nevel, ezért néhány festményén méhsejtek nyomait találjuk. Magvakat, leveleket, tárgyakat, konzervdobozokat, szögeket ... rak össze szobrászati kollázsokká. A művész munkái, az eredetiek, kizárólag az Egyesült Királyságban kerülnek kiállításra. Számos festménye kiváló minőségű nyomat formájában is megvásárolható. Néhány motívum még matricaként vagy rejtvényként is kapható.
Charlie Millar a kortárs művészet széles skáláján dolgozik. A vászonra és papírra készült művek, kollázsok, csendéletek, figurális alkotások és installációk kortárs eseményekre, érzékenységre vagy a brit művész adott helyszínére reagálnak. Millar ezáltal párbeszédet folytat művei nézőjével, amely néha hízelgő, néha irritáló, néha provokatív, de mindig újszerű.
Millar Londonban tanult a Camberwell Művészeti Egyetemen. A neves intézmény művészeti és formatervezési főiskolaként tekint magára. A diákok a hagyományos kézművességgel foglalkozó műhelyekben is részt vehetnek. A tanfolyamok kínálatában a modern digitális technológiák, a klasszikus és a digitális nyomdatechnikák is szerepelnek. Miller itt kerül kapcsolatba a műfajokon átívelő munkamódszerekkel, és ez a művein is érezhető lesz.
Az egyetemi képzést hosszas külföldi tartózkodás követte. Miller elutazik Görögországba, felfedezi Malit, felfedezi a számára fontos dolgokat: Zene, hit és építészet. Ennek a fázisnak az akvarelljei erős érzelmeket közvetítenek, sűrítik a helyek struktúráit. Djenne sárépítészete, mint például a "Nagy Mecset" vagy a "Tawate-ház" finom, finom akvarellek, amelyek a helyzetet, a hely egyediségét és hangulatát ábrázolják. Miller továbbfejleszti a témát, elidegenítve az építészeteket, amelyek színes tömbökkel takarva háttérbe szorulnak. A hangulatot most absztrakt módon, színeken és formákon keresztül értelmezik. Két évet tölt Nairobiban, további kettőt Eritreában. Merész, absztrakt műveket készített, dús színsűrűséggel. Millar világos geometrikus formákkal és tömbökkel dolgozik; sikerül a fényterületeket finom könnyedséggel beépítenie. Szülőhelyén, Londonban a művész a kollázsoknak szenteli magát, rajzok töredékeit, szövegfoszlányokat, gyöngyöket és zsinórokat összekapcsolva izgalmas táblákat hoz létre. Canterbury tiszteletre méltó székesegyházának keleti kriptájában Millar 308 átlátszó gyantatéglából készült padlóburkolatot helyez el: "All Flesh is Grass". Ezeket a téglákat a művész maga önti. Hétköznapi tárgyakat, építési törmeléket, port, ceruzákat, keresztelemeket, szimbólumokat, növényi magvakat, múltbéli utazások emlékeit, festményeinek képeit használja. Minden egyes tégla egy-egy különböző elemet tartalmaz, amelyet az idők során gyantában tartósítottak, és egyedi tárggyá alakítottak.
Millar interdiszciplináris művészet alkotója, kertjében méheket nevel, ezért néhány festményén méhsejtek nyomait találjuk. Magvakat, leveleket, tárgyakat, konzervdobozokat, szögeket ... rak össze szobrászati kollázsokká. A művész munkái, az eredetiek, kizárólag az Egyesült Királyságban kerülnek kiállításra. Számos festménye kiváló minőségű nyomat formájában is megvásárolható. Néhány motívum még matricaként vagy rejtvényként is kapható.
Oldal 1 / 1