Chaplint tartják a francia éremművészet újrafelfedező mesterének. Neki köszönhetően az öntött érmek és plakettek visszanyerték méltó helyüket az európai művészetben. Az 1870-es évek vége felé Chaplin kidolgozta az éremábrázolás realista stílusát, amelynek alapjait Hubert Ponskarme fektette le. Mivel Chaplin nem volt David d'Angers háromdimenziós romantikus stílusának követője, az alacsony domborművekkel végzett munkája inkább festői, mint szobrászati megjelenést kölcsönzött érmeinek, lehetővé téve, hogy alakjai aktív kölcsönhatásba lépjenek az érme felületét körülvevő háttérrel. Témáit energikusan, szinte tökéletesen helyezi el a szabad, széles vonalakból álló kompozícióban, széles körben alkalmazva a női és virágmotívumokat és az ornamentikát.
Chaplint tartják a francia éremművészet újrafelfedező mesterének. Neki köszönhetően az öntött érmek és plakettek visszanyerték méltó helyüket az európai művészetben. Az 1870-es évek vége felé Chaplin kidolgozta az éremábrázolás realista stílusát, amelynek alapjait Hubert Ponskarme fektette le. Mivel Chaplin nem volt David d'Angers háromdimenziós romantikus stílusának követője, az alacsony domborművekkel végzett munkája inkább festői, mint szobrászati megjelenést kölcsönzött érmeinek, lehetővé téve, hogy alakjai aktív kölcsönhatásba lépjenek az érme felületét körülvevő háttérrel. Témáit energikusan, szinte tökéletesen helyezi el a szabad, széles vonalakból álló kompozícióban, széles körben alkalmazva a női és virágmotívumokat és az ornamentikát.
Oldal 1 / 1