Élje át John William Inchbold szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át John William Inchbold szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
John William Inchbold
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek

John William Inchbold

Az angol természetfestészet iskolája a 19. század közepén két irányzatra szakadt: Az akadémiai festészet, a klasszikus, akadémikus motívumokkal, és a preraffaelita festészet, amely a természetet olyannak akarja festeni, amilyen. John William Inchbold, egy yorkshire-i (Nagy-Britannia) újságkiadó fia volt az egyikük.

Inchbold munkái a természettel való korai, részletes, szinte szeretetteljes foglalkozását mutatják. A főiskolán megismerkedett a Rosetti testvérek köré szerveződött festőcsoporttal. Később Pre-Raffaelita Testvériségnek nevezték magukat. E fiatal festők hatása a testvériség célkitűzéseiből kiolvasható, közvetlenül John William Inchbold motívumainak megvalósításában. A csoport az eleven, azaz élő motívumok élethű, részletes ábrázolása mellett kötelezte el magát. Elutasították a témák akadémizált és mesterséges ábrázolását. Ezzel a természetesség iránti elkötelezettséggel találkozhat a szemlélő az első kiállított olajfestményén - A mocsárvidék című képén. A festmény több szinten épül fel, a néző nem tudja, hova nézzen először. Az előtérben lévő holló legyen az első, vagy a kopár táj sugallt kiterjedése egészen a horizontig? Az ember úgy érzi, hogy szó szerint él ebben a tájban. E lápi táj ábrázolásáért John Ruskin, korának vezető brit művészeti kritikusa lelkesen dicsérte. Társaitól, a festőművészektől Cecil Lawson, James Clarke Hook vagy Ernest Parton is csodáló szavak öröklődnek.

Miután azonban negyvenedik születésnapjától kezdve rendszeresen pénzügyi nehézségekkel találta magát szemben, elhagyta Londont és Svájcba költözött. Az 1850-es évek közepén rendszeresen ott tartózkodott Ruskinnal. A svájci évek alatt szinte kizárólag svájci csúcsokat ábrázoló hegyi motívumokat festett. Teljesen összhangban a preraffaeliták állításával - "fesd meg, amit látsz". Ezek a motívumok végleg megalapozták hírnevét, mint kiemelkedő tájképfestő. Az egyetlen változás Svájchoz képest egy algériai utazás volt. Visszatérve tele volt új motívumokkal, vázlatokkal és nyers vázlatokkal további képekhez. Ezek megvalósítására azonban nem kerülhetett sor, mert alig másfél évvel a visszatérése után John William Inchbold hirtelen szívrohamban meghalt. Művei megtalálhatók London összes híres múzeumában: a Királyi Művészeti Akadémiában, a Victoria és Albert Múzeumban, a Tate Britainben és a Leeds Art Galleryben.

John William Inchbold

    Pre Raffaelites   •   Wikipedia: John William Inchbold

Az angol természetfestészet iskolája a 19. század közepén két irányzatra szakadt: Az akadémiai festészet, a klasszikus, akadémikus motívumokkal, és a preraffaelita festészet, amely a természetet olyannak akarja festeni, amilyen. John William Inchbold, egy yorkshire-i (Nagy-Britannia) újságkiadó fia volt az egyikük.

Inchbold munkái a természettel való korai, részletes, szinte szeretetteljes foglalkozását mutatják. A főiskolán megismerkedett a Rosetti testvérek köré szerveződött festőcsoporttal. Később Pre-Raffaelita Testvériségnek nevezték magukat. E fiatal festők hatása a testvériség célkitűzéseiből kiolvasható, közvetlenül John William Inchbold motívumainak megvalósításában. A csoport az eleven, azaz élő motívumok élethű, részletes ábrázolása mellett kötelezte el magát. Elutasították a témák akadémizált és mesterséges ábrázolását. Ezzel a természetesség iránti elkötelezettséggel találkozhat a szemlélő az első kiállított olajfestményén - A mocsárvidék című képén. A festmény több szinten épül fel, a néző nem tudja, hova nézzen először. Az előtérben lévő holló legyen az első, vagy a kopár táj sugallt kiterjedése egészen a horizontig? Az ember úgy érzi, hogy szó szerint él ebben a tájban. E lápi táj ábrázolásáért John Ruskin, korának vezető brit művészeti kritikusa lelkesen dicsérte. Társaitól, a festőművészektől Cecil Lawson, James Clarke Hook vagy Ernest Parton is csodáló szavak öröklődnek.

Miután azonban negyvenedik születésnapjától kezdve rendszeresen pénzügyi nehézségekkel találta magát szemben, elhagyta Londont és Svájcba költözött. Az 1850-es évek közepén rendszeresen ott tartózkodott Ruskinnal. A svájci évek alatt szinte kizárólag svájci csúcsokat ábrázoló hegyi motívumokat festett. Teljesen összhangban a preraffaeliták állításával - "fesd meg, amit látsz". Ezek a motívumok végleg megalapozták hírnevét, mint kiemelkedő tájképfestő. Az egyetlen változás Svájchoz képest egy algériai utazás volt. Visszatérve tele volt új motívumokkal, vázlatokkal és nyers vázlatokkal további képekhez. Ezek megvalósítására azonban nem kerülhetett sor, mert alig másfél évvel a visszatérése után John William Inchbold hirtelen szívrohamban meghalt. Művei megtalálhatók London összes híres múzeumában: a Királyi Művészeti Akadémiában, a Victoria és Albert Múzeumban, a Tate Britainben és a Leeds Art Galleryben.

John William Inchbold műalkotásai

John William Inchbold műalkotásai

41 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

John William Inchbold
Cornfield at sunset
1860 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
On the Lagoon, Venice (oil on ca...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
A Study, in March, exhibited 1855
1855 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Lake of Lucerne, Mount Pilat...
1857 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
View of a Lake with Trees, 1857 ...
1857 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Scarborough
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Anstey's Cove, Devon, 1854
1854 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Castle at Chillon
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Gate of the Sea, Venice, 1873
1873 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Wooded Slope with four Figures (...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Ariccia, Italy, 1860
1860 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Harvest Field, Stratford-upon-Av...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The White Doe of Rylstone
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Lake Leman with the Dents du Mid...
1863 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
 
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
An Alpine Lake
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Springtime in Spain: near Gordel...
1869 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Lake of Geneva, c.1880-1882 ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
In Early Spring: A Study in March
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Cuillin Ridge, Skye from Sligech...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Cuillin Ridge, Skye, from Sligac...
1855 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Scarborough (oil on canvas)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
An Artist Painting by the Sea, 1...
1887 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Cornfield at sunset
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Springtime in Spain, near Gordel...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
View of a Lake with Trees, 1857
1857 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Wooded Slope with four Figures, ...
1833 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Swiss Valley Landscape, 1885 (wc...
1885 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Unbekanntes Bild
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
In Richmond Park, c.1869 (wc wit...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Above Montreux
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Thames, Early Morning, Towar...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Ariccia, near Rome, Italy
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Common, June, 1871 (oil on c...
1871 |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
On the Road of Sepey, Switzerlan...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Cornfield at Sunset
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
In Westminster Abbey
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
The Thames, Early Morning, Towar...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Swiss Valley Landscape
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
In Richmond Park
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John William Inchbold
Above Montreux
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu