Élje át Johann Georg Hinz szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Johann Georg Hinz szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Johann Georg Hinz
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek

Johann Georg Hinz

    1630   -   1688
Barokk   •   Wikipedia: Johann Georg Hinz

Johann Georg Hinz igazi északi fény. Az Altonában született művészről nem sokat tudunk. Életét Hamburgban töltötte, ahol korának első és legismertebb hamburgi csendéletfestőjévé vált. Ezzel először állampolgárságot szerzett, ami a felső polgári osztályba való felvételét jelentette, és azt, hogy Johann Georg Hinz mostanra már házzal és pénzzel rendelkezett. Ez nem volt meglepő, hiszen virágzó műhelyt vezetett, ahol többek között MŰVÉSZETI MŰVÉSZET0 is képzett. Később még azt is megengedték neki, hogy "Freimeister"-nek nevezze magát, ami egy olyan mesterembert illetett, aki nem tartozott semmilyen céh alá, és szabadon, adófizetés nélkül értékesíthette munkáit. Johann Georg Hinz számára tehát látszólag jól mentek a dolgok. Azt mondják, hogy jelentős képességeit a nagy holland mesterektől szerezte, akik Amszterdamban és Antwerpenben jártak. És valóban, ma már néha egy lapon emlegetik Pieter Claesz vagy Floris van Dyck, koruk korifeusai között. Megbízásokból természetesen nem szenvedett hiányt, többek között a Holsten sörgyár, sőt a dán királyi ház is az ügyfelei között volt.

De egyszerűen ez volt a megfelelő idő a műfajának. A csendélet a 17. század második felében élte fénykorát. A vanitas (latinul: hiúság, az "értéktelen" vagy "mulandó" szinonimája) az élet szomorú mulandóságának ábrázolása, amelyet gyakran rothadó vagy elfelejtett ételek, csöpögő vagy kialudt gyertyák vagy petyhüdt, hervadó virágok szimbolizálnak. Ugyanakkor emlékeztetőül is szolgál a vendégeknek: a túlzás és a fáradtság, amelyet a csak félig elfogyasztott étel dekadens elhagyása képvisel, arra hivatott, hogy tudatosítja bennük saját halandóságukat, az életük elmúlását. Trompe-l'oeil-hatását különösen művészinek tartották, a festészet mesteri illuzionista formájának, amely megtévesztően valóságos háromdimenziósságával megnehezítette a néző számára a festmény és a valóság közötti különbséget. Pompás csendéleteket (nemes anyagokkal és hivalkodóan díszített tárgyakkal átszőtt, túláradó gazdagságot mutató csendélet), bankettjeseket (reggelik vagy kisebb étkezések, látszólag gyakran éppen csak megmaradtak) és virágdarabokat (amelyek elrendezése gyakran jól átgondolt szimbolikát követ, és évszakokra, vallási utalásokra vagy gazdagságra utal) is készített. Gyakran többször is megfestette ugyanazt a képet, és minden alkalommal átrendezte a rajta lévő tárgyakat.

Mindenesetre képes volt lenyűgözni kortársait. Joachim von Sandrart festő és művészeti író például így írt róla az 1675-ben megjelent Teutsche Academie című művében: "Hinz szintén helyet foglal a híres festők között, jó a csendéletben is, és a mostani Hamburgban virágzik a dicsérete".

Johann Georg Hinz

    1630   -   1688
Barokk   •   Wikipedia: Johann Georg Hinz

Johann Georg Hinz igazi északi fény. Az Altonában született művészről nem sokat tudunk. Életét Hamburgban töltötte, ahol korának első és legismertebb hamburgi csendéletfestőjévé vált. Ezzel először állampolgárságot szerzett, ami a felső polgári osztályba való felvételét jelentette, és azt, hogy Johann Georg Hinz mostanra már házzal és pénzzel rendelkezett. Ez nem volt meglepő, hiszen virágzó műhelyt vezetett, ahol többek között MŰVÉSZETI MŰVÉSZET0 is képzett. Később még azt is megengedték neki, hogy "Freimeister"-nek nevezze magát, ami egy olyan mesterembert illetett, aki nem tartozott semmilyen céh alá, és szabadon, adófizetés nélkül értékesíthette munkáit. Johann Georg Hinz számára tehát látszólag jól mentek a dolgok. Azt mondják, hogy jelentős képességeit a nagy holland mesterektől szerezte, akik Amszterdamban és Antwerpenben jártak. És valóban, ma már néha egy lapon emlegetik Pieter Claesz vagy Floris van Dyck, koruk korifeusai között. Megbízásokból természetesen nem szenvedett hiányt, többek között a Holsten sörgyár, sőt a dán királyi ház is az ügyfelei között volt.

De egyszerűen ez volt a megfelelő idő a műfajának. A csendélet a 17. század második felében élte fénykorát. A vanitas (latinul: hiúság, az "értéktelen" vagy "mulandó" szinonimája) az élet szomorú mulandóságának ábrázolása, amelyet gyakran rothadó vagy elfelejtett ételek, csöpögő vagy kialudt gyertyák vagy petyhüdt, hervadó virágok szimbolizálnak. Ugyanakkor emlékeztetőül is szolgál a vendégeknek: a túlzás és a fáradtság, amelyet a csak félig elfogyasztott étel dekadens elhagyása képvisel, arra hivatott, hogy tudatosítja bennük saját halandóságukat, az életük elmúlását. Trompe-l'oeil-hatását különösen művészinek tartották, a festészet mesteri illuzionista formájának, amely megtévesztően valóságos háromdimenziósságával megnehezítette a néző számára a festmény és a valóság közötti különbséget. Pompás csendéleteket (nemes anyagokkal és hivalkodóan díszített tárgyakkal átszőtt, túláradó gazdagságot mutató csendélet), bankettjeseket (reggelik vagy kisebb étkezések, látszólag gyakran éppen csak megmaradtak) és virágdarabokat (amelyek elrendezése gyakran jól átgondolt szimbolikát követ, és évszakokra, vallási utalásokra vagy gazdagságra utal) is készített. Gyakran többször is megfestette ugyanazt a képet, és minden alkalommal átrendezte a rajta lévő tárgyakat.

Mindenesetre képes volt lenyűgözni kortársait. Joachim von Sandrart festő és művészeti író például így írt róla az 1675-ben megjelent Teutsche Academie című művében: "Hinz szintén helyet foglal a híres festők között, jó a csendéletben is, és a mostani Hamburgban virágzik a dicsérete".

Johann Georg Hinz műalkotásai

Johann Georg Hinz műalkotásai

12 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

Johann Georg Hinz
Still life with Beer Glass
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Still Life
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Treasure Chest, 1666
1666 |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Breakfast Still Life
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Still life
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Still Life
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Still Life
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Treasure Chest, after 1666
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Still Life with a Goblet, 1676
1676 |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
Vase with Relief and Flowers on ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Johann Georg Hinz
A Still Life on a Marble Table, ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu