Keressen művész, műcím vagy stílus szerint – pl. Monet, Csillagos éj, impresszionizmus, Hokusai-hullám, akt. Írja le a jelenetet – pl. zöld rét, sok piros absztrakt, sötét olajkép, álló akt egy fa mellett.

Keresztapa kérdőre vonja Ádámot és Évát a bukás után alkotó: Giovanni Guerra

Keresztapa kérdőre vonja Ádámot és Évát a bukás után

(Gudfader udspørger Adam og Eva efter syndefaldet)


Giovanni Guerra

,

Daniele Ricciarelli

(earlier ascribed to)
€ 136.93
Enthält 27% MwSt.
   Művészeti lenyomat konfigurálása
Keltezés nélküli  ·  Kép azonosítója: 1280325

Nem minősített művészek

Keresztapa kérdőre vonja Ádámot és Évát a bukás után · Giovanni Guerra
Statens Museum for Kunst
AR/3D   Megtekintés 3D-ben/AR zu Favoriten hinzufügen   Hozzáadás kedvencekhez    Falszín kiválasztása    Festmény megtekintése egy helyiségben
0 Vélemények

Művészeti lenyomat konfigurálása

Képkeret

Anyag & Vakráma

Üveg & Paszpartu

Egyebek & Extra kiegészítők

 Konfiguráció mentése / összehasonlítása
Preview Icon

Összegzés

Gemälde
Veredelung
Keilrahmen
Museumslizenz

€ 136.93
(inkl. 20% MwSt)
   Kosárba helyezés

Bildschärfe: PERFEKT

Ha módosítani szeretné a fényerőt és a színt, vagy a kép egyedi kivágását szeretné elvégezni, örömmel végezzük el ezeket a változtatásokat további költségek nélkül. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Giovanni Guerra

római lovasság (LXV); egy levágott fejet (Guerra fogolyként értelmez) és egy német foglyot a császár elé állítanak (LXVI.); A rómaiak előretörése (LXVII) A barbárok üdvözlik a császárt (CXIV.); A németeket és a szarmatákat hajóval viszik át a Dunán (Guerra másképp értelmezi; CXV) A császár szeme láttára elpusztul egy szarmata falu (XCVIII. és IC eleje); a barbárok egy állványról néznek (CVI); Marcus Aurelius lovas német hírnököt fogad lóháton (CVII) Tábort építő római katonák (LXXXII vége); címet (LXXXIII.); A rómaiak pontonhídon átkelnek egy folyón (LXXXIV); nőket vesznek fogságba (LXXXV. eleje) A szarmaták alávetik magukat a császárnak (LVI); a rómaiak megtámadják a barbárokat (LII) Egy német település elpusztul (LXXI. vége); a menekülő németeket üldözik (LXXII); A nőket (nem a háború ábrázolja) és az állatokat elviszik (LXXIII) Támadás a németek ellen (LXIII); főnökeiket elfogják (részben az oszlopon helyreállítva; LXIV) Vége a császár menetének légiósaival és őreivel (XCIII. vége); a rómaiak tábort építettek (XCIV. eleje); a rómaiak menetben a császárral (XXXV / XXXVI) Három szedán szék (XLII vége); a rómaiak megtámadnak egy főnöki lakást (XLIII); a rómaiak visszavonulnak a táborba (XLIV) A szarmata vezetőket meglepetés érte, házaikat pedig felgyújtják a rómaiak (CII); a légiósok és a császár érkezése (Guerra kihagyta) (CIII) szarmaták a császári zsinat előtt (LXII vége, LXIII eleje); őrökkel körülvéve Marcus Aurelius és Pompeius lóháton néz egy összecsapást (XC); Üzenetet hozó német nemesek (XCI közepéig) Római katonák csónakokkal átkelve egy folyón (nagyrészt helyreállítás; XXXIV)2; harcoló római katona (XXIV. végétől); A római őrök barbár foglyokat hoznak a császár elé (a rajzból kimaradt; XXV. vége); menet eleje (X. eleje Modern restaurálás (XL); egy német főnök megadja magát (XLI); látogatás a római táborban (XLII. eleje) Az oszlop egy restaurált részének vége (XLVII); a szarmatákat a mocsárba kergetik (XLVIII); a rómaiak megtámadnak egy német (?) erődöt (LIV eleje) A barbár szökevényeket és állataikat kihozzák rejtekhelyükről (CXVI.); bal felső sarokban egy karton vége egy tekercssel (Guerra saját kiegészítése)
Ismerje meg Giovanni Guerra további műveit

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Giovanni Guerra

római lovasság (LXV); egy levágott fejet (Guerra fogolyként értelmez) és egy német foglyot a császár elé állítanak (LXVI.); A rómaiak előretörése (LXVII) A barbárok üdvözlik a császárt (CXIV.); A németeket és a szarmatákat hajóval viszik át a Dunán (Guerra másképp értelmezi; CXV) A császár szeme láttára elpusztul egy szarmata falu (XCVIII. és IC eleje); a barbárok egy állványról néznek (CVI); Marcus Aurelius lovas német hírnököt fogad lóháton (CVII) Tábort építő római katonák (LXXXII vége); címet (LXXXIII.); A rómaiak pontonhídon átkelnek egy folyón (LXXXIV); nőket vesznek fogságba (LXXXV. eleje) A szarmaták alávetik magukat a császárnak (LVI); a rómaiak megtámadják a barbárokat (LII) Egy német település elpusztul (LXXI. vége); a menekülő németeket üldözik (LXXII); A nőket (nem a háború ábrázolja) és az állatokat elviszik (LXXIII) Támadás a németek ellen (LXIII); főnökeiket elfogják (részben az oszlopon helyreállítva; LXIV) Vége a császár menetének légiósaival és őreivel (XCIII. vége); a rómaiak tábort építettek (XCIV. eleje); a rómaiak menetben a császárral (XXXV / XXXVI) Három szedán szék (XLII vége); a rómaiak megtámadnak egy főnöki lakást (XLIII); a rómaiak visszavonulnak a táborba (XLIV) A szarmata vezetőket meglepetés érte, házaikat pedig felgyújtják a rómaiak (CII); a légiósok és a császár érkezése (Guerra kihagyta) (CIII) szarmaták a császári zsinat előtt (LXII vége, LXIII eleje); őrökkel körülvéve Marcus Aurelius és Pompeius lóháton néz egy összecsapást (XC); Üzenetet hozó német nemesek (XCI közepéig) Római katonák csónakokkal átkelve egy folyón (nagyrészt helyreállítás; XXXIV)2; harcoló római katona (XXIV. végétől); A római őrök barbár foglyokat hoznak a császár elé (a rajzból kimaradt; XXV. vége); menet eleje (X. eleje Modern restaurálás (XL); egy német főnök megadja magát (XLI); látogatás a római táborban (XLII. eleje) Az oszlop egy restaurált részének vége (XLVII); a szarmatákat a mocsárba kergetik (XLVIII); a rómaiak megtámadnak egy német (?) erődöt (LIV eleje) A barbár szökevényeket és állataikat kihozzák rejtekhelyükről (CXVI.); bal felső sarokban egy karton vége egy tekercssel (Guerra saját kiegészítése)
Ismerje meg Giovanni Guerra további műveit

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Falusi táj reggeli világítással Kilátás Velencére: A hercegi palota, Dogana és San Giorgio egy része, 1841 Suigin Grove és Masaki, a Sumida folyón, „Edó száz híres kilátása (Tokió)”, 1856 Uszoda, 1905. Hölgy zöld kabátban Pallas Athéné (páncélban) Mars és Vénusz, a béke allegóriája Az iskolai vizsga A Pálmaház belseje, 1832-1833 A rózsák, 1925-26 1573 nyarán Déli hőség Hase, 1502 A könyvmoly Körtevirág, 1882
További műalkotások megjelenítése

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Falusi táj reggeli világítással Kilátás Velencére: A hercegi palota, Dogana és San Giorgio egy része, 1841 Suigin Grove és Masaki, a Sumida folyón, „Edó száz híres kilátása (Tokió)”, 1856 Uszoda, 1905. Hölgy zöld kabátban Pallas Athéné (páncélban) Mars és Vénusz, a béke allegóriája Az iskolai vizsga A Pálmaház belseje, 1832-1833 A rózsák, 1925-26 1573 nyarán Déli hőség Hase, 1502 A könyvmoly Körtevirág, 1882
További műalkotások megjelenítése




Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.




Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard
Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard


               


Meisterdrucke 2746 Bewertungen auf ProvenExpert.com

(c) 2025 meisterdrucke.hu